facebook pixel

Αποστολές - Επιστροφές

Αποστολές και Παραδόσεις

Τα μεταφορικά κόστη είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλα τα προϊόντα μας!

Κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, λαμβάνετε ένα e-mail που περιλαμβάνει αναλυτικά το σύνολο των προϊόντων, το συνολικό κόστος και τον τρόπο αποστολής.
Κατά την αποστολή της παραγγελίας λαμβάνετε ένα e-mail που περιλαμβάνει τον κωδικό αποστολής του δέματος, τον σύνδεσμο όπου μπορείτε να παρακολουθείτε την διακίνηση του και τις πληροφορίες της μεταφορικής εταιρείας.

Παράδοση στον χώρο σας σε 7-12 ημέρες για χερσαίους προορισμούς και 7-14 ημέρες για νησιά & δυσπρόσιτους.
Για ογκώδη αντικείμενα και / ή δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί παραλαβή από την μεταφορική.
Οι αποστολές γίνονται με μεταφορική εταιρία και οι ώρες παράδοσης των παραγγελιών κυμαίνονται απ' τις 10 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα Δευτέρα - Παρασκευή.
Κάποιες παραγγελίες ενδέχεται να αποτελούνται από περισσότερα από 1 δέμα και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να λάβετε τα δέματα σε διαφορετικές ημέρες.
Οι συνεργαζόμενες εταιρίες μεταφορών είναι οι GLS Greece, η DPD Greece και οι κατά τόπους συνεργάτες τους.
Η αρχική ενημέρωση του συνδέσμου παρακολούθησης της διακίνησης του δέματος θα εμφανιστεί έως και 2 εργάσιμες από την ημ/νία αποστολής και οι επόμενες ενημερώσεις του συνδέσμου ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να μην εφαρμόζονται καθημερινά, αλλά συνολικά.
Καιρικά φαινόμενα, αργίες, απεργίες και άλλες μη προβλεπόμενες αιτίες, ενδέχεται να καθυστερήσουν την παράδοση.

Επιστροφές

Μετά την παραλαβή των προϊόντων, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος.
Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:
1. Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη.
2. Δεν έχει φθαρεί η συσκευασία του.
3. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
4. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.
5. Τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
6. Να μην έχουν αφαιρεθεί ετικέτες ή σημάνσεις που ενδέχεται να έχουν τα προϊόντα.
Επιστρεφόμενα προϊόντα που δεν πληρούν κάποια από τις ανωτέρω συνθήκες δεν γίνονται δεκτά.

Διαδικασία επιστροφής:
Αρχικά θα πρέπει να ανοίξετε ένα αίτημα συμπληρώνοντας την φόρμα εδώ.
Κατόπιν θα πρέπει να μας στείλετε ένα email με 3-4 ή περισσότερες φωτογραφίες του προβλήματος.
Αφού λάβουμε το αίτημά σας θα σας στείλουμε πληροφορίες για την προβλεπόμενη διαδικασία.
Για την επιστροφή είναι απαραίτητο τα προϊόντα να είναι συσκευασμένα στην αρχική τους συσκευασία.
Για την αποστολή των επιστρεφόμενων θα οριστεί ραντεβού με τον μεταφορέα.
Συνιστούμε να μην στείλετε το προϊόν με δική σας πρωτοβουλία καθώς θα ζητήσουμε εμείς το ραντεβού με τον μεταφορέα.
Σε όλες τις περιπτώσεις τα προϊόντα θα ελεγχθούν από την ομάδα ελέγχου και αναλόγως θα ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής.

Το WinStore προσφέρει τις εξής επιλογές:
1) Αντικατάσταση προϊόντος.
Η αντικατάσταση θα ολοκληρωθεί εντός 8-13 εργάσιμων.
• Για αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, τα μεταφορικά επιστροφής και επαναποστολής είναι δωρεάν.
• Για αντικατάσταση προϊόντος λόγω υπαναχώρησης, η χρέωση μεταφορικών επιστροφής είναι 7,00€ για τα πρώτα 5 κιλά και 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό.
2) Επιστροφή χρημάτων (όπου εφαρμόζεται).
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μέσω του αρχικού τρόπου πληρωμής της παραγγελίας και θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα.
Μόλις η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιηθεί θα λάβετε ενημερωτικό e-mail.
• Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την συνολική αξία της παραγγελίας.
• Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης ή άρνησης παραλαβής, επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι τα έξοδα μεταφοράς ή τραπεζικών προμηθειών. Από το επιστρεφόμενο ποσό παρακρατάται το κόστος των μεταφορικών επιστροφής που είναι 7,00€ για τα πρώτα 5 κιλά και 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό.

Ακύρωση Παραγγελίας.
1. Μία νέα παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί πριν την ολοκλήρωση της και πατώντας το κουμπί “x” κατά την διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας και μέσα από το «Kαλάθι» της παραγγελίας ή εντός 5 ωρών από την υποβολή της
2. Μία υποβληθείσα παραγγελία δύναται να ακυρωθεί μόνο όταν βρίσκεται στη διαδικασία επεξεργασίας και δεν έχει εκδοθεί το δρομολόγιο αποστολής της. Εφόσον η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και έχει εκδοθεί το δρομολόγιο αποστολής της, είναι δυνατή η άρνηση παραλαβής της με την επιβάρυνση του κόστους των μεταφορικών επιστροφής της που είναι 7,00€ για τα πρώτα 5 κιλά και 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό.

Αξιώσεις – Διαμαρτυρίες
Για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει κατά την διάρκεια της συναλλαγής σας με το WinStore.gr, για την άμεση διευθέτηση του παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info[@]winstore.gr

Accessibility Options