Συχνές Ερωτήσεις

 

 

Υπάρχει υπηρεσία συναρμολόγησης;

To WinStore δεν διαθέτει εσωτερική υπηρεσία συναρμολόγησης.
Για τις περιοχές της Αττικής, Θεσσαλονίκης και Πάτρας μπορείτε να απευθυνθείτε στην ομάδα Sunarmologiseis.gr για συναρμολόγηση επίπλων ή οργάνων γυμναστικής.
Επίσης στην Αθήνα ο Mastorakos.gr προσφέρει τοποθετήσεις και συναρμολογήσεις επίπλων και προϊόντων.
Το Spiti-Sos προσφέρει συναρμολογήσεις επίπλων και άλλες υπηρεσίες τεχνικών στην Αττική.
Η ομάδα E-Sinarmologisi είναι πάροχος υπηρεσιών για τη συναρμολόγηση και εγκατάσταση επίπλων, γενικών εμπορευμάτων και εξειδικευμένων προϊόντων στην Αττική.
Το site myConstructor είναι ένας οδηγός ελεύθερων επαγγελματιών για συναρμολόγηση επίπλων, δομικές εργασίες, τοποθετήσεις συσκευών και προϊόντων.
Το site Sinarmologisi Epiplon προσφέρει υπηρεσίες συναρμολόγησης στην Αθήνα και τα προάστια της.

 

Πως μπορώ να αγοράσω από το WinStore;

Από το WinStore μπορείς να αγοράσεις όσα προϊόντα επιθυμείς, είτε είσαι μέλος του είτε απλός επισκέπτης.
Εάν είσαι ήδη μέλος του WinStore τότε το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι 'Σύνδεση' στον λογαριασμό σου από το κουμπί που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία κάθε σελίδας, συμπληρώνοντας το e-mail σου και τον Κωδικό Εσόδου ώστε να ξεκινήσεις άμεσα τις αγορές σου!
Εάν δεν είσαι μέλος και θέλεις να γίνεις, επιλέγοντας την ίδια διαδικασία της 'Σύνδεσης' μπορείς να κάνεις 'Εγγραφή' και να απολαμβάνεις τα μοναδικά προνόμια των μελών του WinStore!
Μπορείς επίσης να προβείς σε αγορές από το WinStore ακόμα και σαν απλός επισκέπτης. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δηλώσεις τα στοιχεία σου και τον τρόπο πληρωμής και παραλαβής της παραγγελίας σου.
Η διαδικασία αγοράς για όλες τις περιπτώσεις είναι η ίδια:
Επιλέγεις τα προϊόντα που επιθυμείς μέσα από την πλοήγηση ή την αναζήτηση στις κατηγορίες και τα προσθέτεις στο 'Καλάθι' πατώντας το αντίστοιχο κουμπί που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.
Εφόσον κάνεις τις επιλογές σου, ελέγχεις τα προϊόντα που έχεις τοποθετήσει στο 'Καλάθι' κάνοντας κλικ στον σχετικό σύνδεσμο που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείς να αφαιρέσεις προϊόντα από το 'Καλάθι' πατώντας το εικονίδιο Χ που βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν που έχεις βάλει στο ΄Καλάθι΄ για αγορά.
Κάνε κλικ στο κουμπί 'Ολοκλήρωση αγορών', επιβεβαίωσε τα στοιχεία σου και τον τρόπο αποστολής και σύντομα οι αγορές σου θα βρίσκονται κοντά σου!

 

Δεν έχω πιστωτική κάρτα. Μπορώ να αγοράσω προϊόντα;

Εκτός της πληρωμής μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας κατά την οποία μεταφέρεσαι στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας "Εθνική Τράπεζα" για να προχωρήσεις στην αγορά, υπάρχουν επίσης και οι επιλογές της πληρωμής με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με πληρωμή μέσω Paypal.

 

Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής που έχω;

1. Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης.
2. Πληρωμή μέσω Paypal.
3. Πληρωμή μέσω χρεωστικής κάρτας.
4. Πληρωμή με άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

1. Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης.
Η κατάθεση του ποσού της παραγγελίας μπορεί να γίνει εντός 3 ημερών από την ημέρα της παραγγελίας σε λογαριασμό των Eurobank - Alpha Bank - Εθνική Τράπεζα - Τράπεζα Πειραιώς. Οι λογαριασμοί εμφανίζονται στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας.
Εφόσον γίνει η κατάθεση για την εξόφληση της αγοράς, θα πρέπει να μας αποσταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης με απαντητικό email στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Στο αποδεικτικό κατάθεσης θα πρέπει να είναι καταχωρημένος ο κωδικός παραγγελίας ή το ονοματεπώνυμο όπως αναγράφονται στο e-mail με την επιβεβαίωση παραγγελίας που έχει σταλεί κατά την υποβολή της παραγγελίας.
Προσοχή: Είναι σημαντικό να είναι σωστά καταγεγραμμένα αυτά τα στοιχεία καθώς είναι το μοναδικά που συνδέουν την κατάθεση με την παραγγελία.

2. Πληρωμή μέσω Paypal.
Η υπηρεσία Paypal σου επιτρέπει να στείλεις online τις πληρωμές σου με ασφάλεια, χρησιμοποιώντας είτε ένα τραπεζικό λογαριασμό, είτε μία πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Όταν επιλέξεις το Paypal ως μέθοδο πληρωμής, ανακατευθύνεσαι στην ιστοσελίδα του Paypal, μέσω της οποίας ολοκληρώνεις με ευκολία την παραγγελία με την χρήση των προσωπικών κωδικών σου. Δεν είναι απαραίτητο να έχεις λογαριασμό στην Paypal και η όλη διαδικασία είναι όπως οι πληρωμές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μέσω ελληνικών τραπεζών. Η συναλλαγή επιβαρύνεται με προμήθεια Paypal 2,9%+0,35€.

3. Πληρωμή μέσω χρεωστικής κάρτας.
H πληρωμή γίνεται μέσω μιας απλής διαδικασίας κατά την οποία μεταφέρεσαι στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας "Εθνική Τράπεζα" όπου εισάγεις με ασφάλεια τα στοιχεία της κάρτας και ολοκληρώνεις την παραγγελία. Η ασφάλεια των συναλλαγών διασφαλίζεται από πιστοποιημένο σύστημα κρυπτογράφησης δεδομένων SLL-128bit, ενώ στη βάση δεδομένων του WinStore.gr δεν αποθηκεύονται για κανέναν λόγο τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών.
Οι κάρτες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι οι: Visa, Mastercard, UnionPay.
Κατά την υποβολή μίας παραγγελίας με κάρτα, το ποσό της παραγγελίας δεσμεύεται από την τραπεζική αρχή.
Η οριστική χρέωση της κάρτας γίνεται μετά την αποστολή των προϊόντων και αφού πρώτα έχει εκδοθεί το δελτίο αποστολής.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή ακύρωσης του συνόλου ή μέρους της παραγγελίας, η ακύρωση δέσμευσης του ποσού στην κάρτα γίνεται αυτόματα με την τροποποίηση ή ακύρωση της παραγγελίας και η εντολή δίνεται αυτόματα ηλεκτρονικά.
Ο χρόνος αποδέσμευσης του ποσού ορίζεται αποκλειστικά από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας και ολοκληρώνεται από το τραπεζικό σύστημα συνήθως εντός μερικών ημερών.

4. Πληρωμή με άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.
Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα σου παρέχει τη δυνατότητα 3 άτοκων δόσεων για παραγγελίες άνω των 100€
H πληρωμή γίνεται μέσω μιας απλής διαδικασίας κατά την οποία μεταφέρεσαι στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας "Εθνική Τράπεζα" όπου εισάγεις με ασφάλεια τα στοιχεία της κάρτας και ολοκληρώνεις την παραγγελία. Η ασφάλεια των συναλλαγών διασφαλίζεται από πιστοποιημένο σύστημα κρυπτογράφησης δεδομένων SLL-128bit, ενώ στη βάση δεδομένων του WinStore.gr δεν αποθηκεύονται για κανέναν λόγο τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών.
Οι κάρτες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι οι: Visa, Mastercard, UnionPay.
Κατά την υποβολή μίας παραγγελίας με κάρτα, το ποσό της παραγγελίας δεσμεύεται από την τραπεζική αρχή.
Η οριστική χρέωση της κάρτας γίνεται μετά την αποστολή των προϊόντων και αφού πρώτα έχει εκδοθεί το δελτίο αποστολής.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή ακύρωσης του συνόλου ή μέρους της παραγγελίας, η ακύρωση δέσμευσης του ποσού στην κάρτα γίνεται αυτόματα με την τροποποίηση ή ακύρωση της παραγγελίας και η εντολή δίνεται αυτόματα ηλεκτρονικά.
Ο χρόνος αποδέσμευσης του ποσού ορίζεται αποκλειστικά από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας και ολοκληρώνεται από το τραπεζικό σύστημα συνήθως εντός μερικών ημερών.

 

Πρέπει να γίνω μέλος για αγοράσω προϊόντα; Τι κερδίζω;

Όχι απαραίτητα. Μπορείς να κάνεις τις αγορές σου και ως απλός επισκέπτης.
Όμως θα πρέπει να γνωρίζεις ότι κάνοντας εγγραφή μέλους στο WinStore θα έχεις πρόσβαση και σε όλες τις προωθητικές ενέργειες, εκπτώσεις, διαγωνισμούς, δώρα και προσφορές που λανσάρει το WinStore για τα μέλη του. Μπορείς ακόμη να διαχειριστείς τον λογαριασμό σου, κάνοντας πιο εύκολη και ευχάριστη την πλοήγηση σου. Με μία απλή ΄Σύνδεση΄θα μπορείς να δεις το καλάθι των αγορών σου, την λίστα επιθυμιών σου, την εξέλιξη των παραγγελιών σου και παράλληλα θα μπορούμε εμείς να σε εξυπηρετήσουμε άμεσα.

Η διαδικασία εγγραφής μέλους είναι πολύ γρήγορη και απλή. Είτε πηγαίνοντας στην πάνω δεξιά γωνία κάθε σελίδας και επιλέγοντας 'Εγγραφή', είτε μέσα από το ΄Καλάθι΄ σου κατά την διάρκεια μιας αγοράς, στο πεδίο καταχώρησης των στοιχείων σου επιλέγεις την 'Δημιουργία Λογαριασμού'. Τα στοιχεία που σου ζητούνται να εισάγεις χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία μας μαζί σου και για την αποστολή της παραγγελίας σου. Τα προσωπικά σου δεδομένα συλλέγονται από την εταιρία μας στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών και έχεις τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτά οποιαδήποτε στιγμή.

 

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης! Τι πρέπει να κάνω;

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας! Η επανέκδοση κωδικού εισόδου είναι μία απλή διαδικασία λίγων δευτερολέπτων. Είναι σημαντικό να θυμάσαι ποιο e-mail είχες χρησιμοποιήσει κατά την εγγραφή σου στο σύστημα μας.
Στο πεδίο 'Σύνδεση' με τον λογαριασμό σου κάνεις κλικ στο ειδικά διαμορφωμένο για την περίπτωση πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας». Κατόπιν καταχωρείς το e-mail σου και πατάς το κουμπ΄'Υποβολή'.
Άμεσα θα λάβεις στο email σου ένα σύνδεσμο μέσω του οποίου θα μπορείς να ορίσεις ένα νέο Κωδικό Εισόδου.
Σε κάθε περίπτωση, αν ξέχασες τον Κωδικό σου, δεν πρέπει να δημιουργήσεις ένα νέο Λογαριασμό γιατί θα χάσεις όλες τις πληροφορίες για προηγούμενες παραγγελίες σου, πιθανά εκπτωτικά κουπόνια που έχουν εκδοθεί στο όνομα σου και όλα τα προνόμια σου καθώς το σύστημα μας θα σε αντιμετωπίσει σαν νέο πελάτη.

 

Έχω λάβει Κωδικούς Προσφοράς. Πώς θα τους χρησιμοποιήσω;

Στο WinStore είμαστε περήφανοι για την μεγάλη μας παρέα και προσπαθούμε πάντα να σας δείξουμε την αγάπη μας με όσα διαθέσιμα μέσα έχουμε. Ένα από αυτά είναι οι Κωδικοί Προσφοράς που στέλνουμε στα μέλη μας σε συχνή βάση και συνήθως περιλαμβάνουν προωθητικές ενέργειες, εκπτώσεις, διαγωνισμούς, δώρα και προσφορές που λανσάρει το WinStore αποκλειστικά για τα μέλη του.
Εάν δεν είσαι ακόμα μέλος, μην χάσεις την μοναδική ευκαιρία να μπεις και εσύ στην παρέα του WinStore δημιουργώντας τώρα ένα λογαριασμό στο όνομα σου.

Ο Κωδικός Προσφοράς είναι ένα κωδικός που λαμβάνεις με email και τον οποίο μπορείς να εξαργυρώσεις κατά την ολοκλήρωση μίας παραγγελίας σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις εσύ τον Κωδικό ή να τον κάνεις δώρο σε έναν αγαπημένο σου για τις επόμενες αγορές του.
Ο Κωδικός Προσφοράς ισχύει μόνο για μία αγορά, χρησιμοποιείται μόνο ένας σε κάθε αγορά, δεν μπορεί να συνδυαστεί με άλλους Κωδικούς Προσφοράς που πιθανόν να έχεις και ισχύει έως την ημερομηνία λήξης του που αναφέρεται στο email με το οποίο τον παρέλαβες.

Για να τον χρησιμοποιήσεις θα πρέπει κατ'αρχάς να συνδεθείς στον 'Λογαριασμό' σου ή να δημιουργήσεις ένα 'Λογαριασμό' εάν δεν έχεις ήδη.
Προσοχή! Οι Κωδικοί ισχύουν μόνο για τα μέλη του WinStore.gr!
Κατόπιν σημείωσε τον κωδικό όπως τον έχεις λάβει από εμάς, στο ειδικό πεδίο 'Κωδικοί Προσφοράς' που θα βρεις κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου και το σύστημα θα υπολογίσει αυτόματα την έκπτωση ή το δώρο σου!
Τόσο απλά!

 

Πότε και πως θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Στο WinStore.gr προσπαθούμε πάντα να σας προσφέρουμε τα καλύτερα προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές προσφορές και να εξασφαλίζουμε για τους πελάτες μας επιλογές αποστολής με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Για την παράδοση των προϊόντων συνεργαζόμαστε με διεθνή μεταφορική εταιρία και οι ώρες παράδοσης των παραγγελιών κυμαίνονται απ' τις 10 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα.
Οι συνεργαζόμενες εταιρίες μεταφορών είναι οι GLS Greece, η DPD Greece και οι κατά τόπους συνεργάτες τους. Η παραγγελία αποστέλλεται στον τόπο που μας έχει υποδειχθεί ως διεύθυνση αποστολής κατά την υποβολή της παραγγελίας.
Το WinStore.gr θα σας έχει ενημερώσει εκ των προτέρων για τον κωδικό αριθμό εντοπισμού του δέματος και τα στοιχεία επικοινωνίας με τον μεταφορέα.

 

Έχετε δωρεάν έξοδα αποστολής για την παραγγελία μου;

Το WinStore προσφέρει σε όλους του πελάτες του και για όλα τα προϊόντα ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ σε όλους τους χερσαίους & νησιωτικούς προορισμούς!

 

Θα με ενημερώσετε για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Στο WinStore φροντίζουμε να έχεις τον έλεγχο της παραγγελίας σου όσο πιο απλά γίνεται!
Το σύστημα μας θα σε ειδοποιεί αυτόματα για οποιαδήποτε εξέλιξη υπάρχει για την παραγγελία σου.
Αρχικά, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της Παραγγελίας, θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης με όλα τα απαραίτητα στοιχεία των αγορών σου. Αυτό σημαίνει ότι η Παραγγελία σου έχει παραληφθεί από εμάς και βρίσκεται σε στάδιο ενημέρωσης.
Όταν η παραγγελία σου μπει στο στάδιο της Αποστολής, θα λάβεις ένα νέο email που σε ενημερώνει για την Αποστολή της με όλα τα σχετικά στοιχεία της Αποστολής. Παράλληλα θα λάβεις και το σχετικό παραστατικό της αγοράς.
Μπορείς ανά πάσα στιγμή να ενημερώνεσαι online για την εξέλιξη της παραγγελίας, κάνοντας 'Σύνδεση' στον 'Λογαριασμό' σου και πηγαίνοντας στην ενότητα 'Ιστορικό Παραγγελιών'.

 

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που δεν θέλω;

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις το προϊόν που παρέλαβες αρκεί αυτό να γίνει μέσα σε 7 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του
Οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων είναι:
1. Το προϊόν δεν έχει υποστεί καμία εκούσια ή ακούσια ζημιά από τον πελάτη.
2. Δεν έχει φθαρεί η συσκευασία του.
3. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
4. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο της.
5. Τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
6. Να μην έχουν αφαιρεθεί ετικέτες ή σημάνσεις που ενδέχεται να έχουν τα προϊόντα.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις περιπτώσεις:
• Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
• Στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοσή τους (π.χ. αρώματα, καλλυντικά, προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, βρεφικά είδη και είδη για μητέρες κλπ).
• Στα εσώρουχα, μαγιό και κάλτσες για λόγους προστασίας της υγείας και για λόγους υγιεινής.

 

Κάνετε επιστροφή χρημάτων;

Η επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνεται εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Μόλις η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιηθεί θα λάβετε ενημερωτικό e-mail.
Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και τα πιθανά έξοδα μεταφοράς.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων λόγω υπαναχώρησης ή άρνησης παραλαβής, επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι τα έξοδα μεταφοράς ή τραπεζικών προμηθειών. Από το επιστρεφόμενο ποσό παρακρατάται το κόστος των μεταφορικών επιστροφής που είναι 7,00€ για τα πρώτα 5 κιλά και 1,00€ για κάθε επιπλέον κιλό.

 

Πως μπορώ να διαχειρίζομαι το προφίλ μου στο WinStore;

Με την δημιουργία ενός προφίλ χρήστη στο WinStore μπαίνεις και εσύ στην μεγάλη παρέα μας και γίνεσαι ένας από τους εκλεκτούς που έχουν πρόσβαση στις προωθητικές ενέργειες, τις εκπτώσεις, τους διαγωνισμούς, τα δώρα και τις προσφορές που λανσάρουμε για τα μέλη μας.
Η διαχείριση του 'Λογαριασμού' σου είναι πάρα πολύ εύκολη και με μερικά κλικ έχεις πλήρη εικόνα της WinStore προσωποποιημένης εμπειρίας!
Εφόσον κάνεις 'Σύνδεση΄στον ΄Λογαριασμό' σου, το σύστημα σε κατευθύνει αυτόματα στον πίνακα ελέγχου από όπου με μια ματιά μπορείς να ενημερωθείς εύκολα για όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά στοιχεία ή τις παραγγελίες σου.
Μπορείς ακόμη να έχεις άμεση πρόσβαση στα μηνύματα σου, στην εξέλιξη των τρέχουσων παραγγελιών σου, στο ιστορικό προηγούμενων παραγγελιών, στις εγγραφές που έχεις κάνει στα newsletters μας, να οργανώσεις την 'Λίστα Επιθυμιών' σου, να οργανώσεις τον κατάλογο διευθύνσεων σου και φυσικά να έχεις άμεση πρόσβαση και δικαίωμα αλλαγών στα προσωπικά στοιχεία και τον Κωδικό Εισόδου σου.

 

Είναι ασφαλή τα στοιχεία μου και οι συναλλαγές μου;

Το WinStore λαμβάνει οποιαδήποτε πληροφορία μας δίνεις σχετικά με προσωπικά δεδομένα ή την παραγγελία σου ως εμπιστευτική και απόρρητη και δεσμεύεται ρητά ότι δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκριση σου χρήση των προσωπικών δεδομένων και με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί ή ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις εμπιστευτικές πληροφορίες που μας έχεις δώσει.
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείς στο WinStore διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο και από το νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.
Για την εξασφάλιση των προσωπικών δεδομένων σου χρησιμοποιούμε τεχνολογία SSL 128-bit με πιστοποίηση από την Comodo Security και κάθε στοιχείο που εισάγεις στο WinStore κωδικοποιείται.
Δες περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Προστασία Δεδομένων.